Σε «εφιάλτη» εξελίσσεται η υπόθεση που μπλέκει το Facebook με την πολιτική καμπάνια του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ. Ο ιδιοκτήτης του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Μαρκ Ζάκερμπερ, είναι στη… δίνη αποκαλύψεων. Αφορμή στάθηκε το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η οποία φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκε τα δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών με λανθάνοντα τρόπο για την πολιτική καμπάνια […]
Σε «εφιάλτη» εξελίσσεται η υπόθεση που μπλέκει το Facebook με την πολιτική καμπάνια του Προέδρου των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ.
Ο ιδιοκτήτης του δημοφιλούς μέσου κοινωνικής δικτύωσης, Μαρκ Ζάκερμπερ, είναι στη… δίνη αποκαλύψεων.
Αφορμή στάθηκε το σκάνδαλο της Cambridge Analytica, η οποία φαίνεται πως εκμεταλλεύτηκε τα δεδομένα εκατομμυρίων χρηστών με λανθάνοντα τρόπο για την πολιτική καμπάνια του Ντόναλντ Τραμπ.
Η γνωστή εταιρεία και μέσο κοινωνικής δικτύωσης ανακοίνωσε ότι είναι «σοκαρισμένη που εξαπατήθηκε» γα τη χρήση προσωπικών δεδομένων των χρηστών της από την Cambridge Analytica.
Τόνισε, μάλιστα, ότι «κατανοεί τη σοβαρότητα του προβλήματος». Για αυτό η βρετανική κοινοβουλευτική επιτροπή ζήτησε από τον Μαρκ Ζάκερμπερ να παρουσιαστεί ενώπιον της για να της δώσει εξηγήσεις. Η διορία του είναι μέχρι τη Δευτέρα.
Διαβάστε ακόμα:
«Εχθρός» του Facebook είναι το… Facebook!
Στον αντίποδα, ο νεαρός δισεκατομμυριούχος έχει επίσης κληθεί ενώπιον του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, το οποίο «θα εξετάσει ενδελεχώς» αυτή «την απαράδεκτη παραβίαση του δικαιώματος στον εμπιστευτικό χαρακτήρα των δεδομένων».
Στις ΗΠΑ οι εισαγγελείς της Νέας Υόρκης και της Μασαχουσέτης έχουν ξεκινήσει έρευνα για το σκάνδαλο. Σύμφωνα με τα αμερικανικά μέσα ενημέρωσης, η Ομοσπονδιακή Επιτροπή Εμπορίου (FTC), ο κρατικός οργανισμός που είναι αρμόδιος για την προστασία των καταναλωτών και του ανταγωνισμού, επίσης ερευνά την υπόθεση.
Αν η έρευνα δείξει ότι ο ιστότοπος κοινωνικής δικτύωσης προέβη σε παρατυπίες, ενδέχεται να του επιβληθεί πρόστιμο 40.000 δολαρίων για κάθε παραβίαση.
Στο μεταξύ η Cambridge Analytica ανακοίνωσε χθες την αποπομπή του επικεφαλής της Αλεξάντερ Νιξ. Σε δηλώσεις του που καταγράφηκαν μυστικά από το Channel 4 συζήτησε τρόπους με τους οποίους η εταιρεία μπορεί να βοηθά τους πελάτες της να αλλάξουν την τροπή προεκλογικών εκστρατειών.