Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί προτιμούν FISIKON, που αναμφισβήτητα κερδίζει έδαφος σε καιρούς που αναζητούμε ποιότητα, χωρίς όμως να βάλουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη. Το φυσικό αέριο αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή πρωτογενούς ενέργειας διεθνώς. Θεωρείται το καύσιμο του 21ου αιώνα και συγχρόνως η «γέφυρα» διαχρονικής μετάβασης από τις συμβατικές στις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας. Δεν […]
Ολοένα και περισσότεροι οδηγοί προτιμούν FISIKON, που αναμφισβήτητα κερδίζει έδαφος σε καιρούς που αναζητούμε ποιότητα, χωρίς όμως να βάλουμε το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Το φυσικό αέριο αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή πρωτογενούς ενέργειας διεθνώς. Θεωρείται το καύσιμο του 21ου αιώνα και συγχρόνως η «γέφυρα» διαχρονικής μετάβασης από τις συμβατικές στις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
Δεν είναι άλλωστε τυχαίο που όλο και περισσότερες κυβερνήσεις προωθούν το φυσικό αέριο ως βάση μιας ενεργειακής πολιτικής που θα είναι απαγκιστρωμένη από την εξάρτηση της εισαγωγής πετρελαιοειδών. Ακόμα και σε χώρες που παράγουν πετρέλαιο οι πολιτικοί ενθαρρύνουν την εισαγωγή φυσικού αερίου για να αυξήσουν την εξαγωγή πετρελαίου.
Οδηγώντας ένα όχημα κίνησης με Φυσικό Αέριο επιτυγχάνει κανείς σημαντική οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο.
Ο παγκόσμιος μέσος όρος για το κόστος του καυσίμου καταδεικνύει ότι η οδήγηση ενός οχήματος που κινείται με φυσικό αέριο επιτυγχάνει εξοικονόμηση περίπου 60% σε σύγκριση με ένα όχημα που κινείται με βενζίνη.
Επίσης, σημαντικό είναι να θυμόμαστε ότι ένα κιλό ΦΑ περιέχει πολύ περισσότερη ενέργεια σε σχέση με ένα λίτρο από όλα τα άλλα υγρά καύσιμα. Επίσης, το λάδι του κινητήρα «μολύνεται» λιγότερο στην περίπτωση του φυσικού αερίου. Τα μπουζί διατηρούνται καθαρά και δεν υπάρχουν διαβρώσεις στους κυλίνδρους και τα μεταλλικά μέρη του κινητήρα.
Όσον αφορά δε στο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, το φυσικό αέριο καλύπτει πλήρως τα πλέον αυστηρά περιβαλλοντολογικά πρότυπα που απαιτούνται από τις κυβερνήσεις και τους δημόσιους οργανισμούς υγιεινής και ασφάλειας.
Το κύκλωμα τροφοδοσίας καυσίμου για το φυσικό αέριο είναι κλεισμένο αεροστεγώς χωρίς αέρα στο εσωτερικό άρα δεν υπάρχει περίπτωση αυτόματης ανάφλεξης, σε αντίθεση με τις δεξαμενές υγρών καυσίμων. Το φυσικό αέριο είναι ελαφρύτερο από τον αέρα και συνεπώς διαφεύγει προς τα πάνω, διαστέλλεται και διαλύεται στην ατμόσφαιρα.
«Γιατί λοιπόν FISIKON;»
Ο επαγγελματίας αυτοκινητιστής Νάσος Θανασάς, μιλάει για την εμπειρία του από τη χρήση οχήματος φυσικού αερίου (διπλού καυσίμου).
Εσείς ακόμα να το δοκιμάσετε;
Διαβάστε ακόμη: