4.000 επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τον όρο «Μακεδονικό» είτε στην ονομασία είτε στα προϊόντα τους Οι επιχειρήσεις πρέπει να προλάβουν να κατοχυρώσουν τον όρο στους ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς πνευματικής ιδιοκτησίας μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία για το Σκοπιανό. Την επισήμανση έκανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος Αθανάσιος Σαββάκης, τονίζοντας για άλλη μια φορά ότι […]
4.000 επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τον όρο «Μακεδονικό» είτε στην ονομασία είτε στα προϊόντα τους
Οι επιχειρήσεις πρέπει να προλάβουν να κατοχυρώσουν τον όρο στους ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς πνευματικής ιδιοκτησίας μέχρι να ολοκληρωθεί η συμφωνία για το Σκοπιανό.
Την επισήμανση έκανε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος Αθανάσιος Σαββάκης, τονίζοντας για άλλη μια φορά ότι το ονοματολογικό έπρεπε να λυθεί.
«Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να κινηθούν γρήγορα», υπογράμμισε ο κ. Σαββάκης κατά τη διάρκεια δημοσιογραφικής συνάντησης προθέτοντας ότι μέχρι πριν από λίγο καμία ελληνική επιχείρηση δεν είχε κατοχυρώσει στον Παγκόσμιο Οργανισμό Διανοητικής Ιδιοκτησίας το προϊόν του ως «Μακεδονικό». Αντίθετα το είχαν κάνει δύο επιχειρήσεις από την πΓΔΜ.
Για την κατοχύρωση σε ευρωπαϊκό επίπεδο το κόστος μαζί με την αμοιβή του νομικού συμβούλου φθάνει τα 2.000 ευρώ, ενώ στον Παγκόσμιο Οργανισμό φθάνει τα 8.000 ευρώ. Και αυτό ανά προϊόν.
O κ. Σαββάκης δήλωσε ότι ΣΒΒΕ για να υποστηρίζει τις ελληνικές επιχειρήσεις προσφέρει την απαραίτητη νομική και διαδικαστική υποστήριξη σε οποιαδήποτε ελληνική επιχείρηση για τη διεκπεραίωση της διαδικασίας κατοχύρωσης εμπορικού σήματος που περιέχει τον όρο «Μακεδονία».
Μιλώντας για την ανάδειξη του ΣΒΒΕ ως κοινωνικού εταίρου ο κ. Σαββάκης σημείωσε ότι ήταν πάγιο αίτημα του Συνδέσμου εδώ και χρόνια καθώς υπάρχει κενό εκπροσώπησης της ελληνικής μεταποίησης προσθέτοντας ότι σχεδόν το μισό της ελληνικής βιομηχανικής δρατηριότητας προέρχεται από επιχειρήσεις του «βορειοελλαδικού τόξου».