Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος για την ίδρυση και λειτουργία νέων Τάξεων Υποδοχής σε επιπλέον 93 Δημοτικά Σχολεία για τη τρέχουσα σχολική χρονιά 2018-2019 της ένταξης των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (αλλοδαπούς, παλιννοστούντες, ρομά, μουσουλμανόπαιδες). Κύριο αντικείμενο των σχολείων αυτών είναι η εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας αλλά και η […]
Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας, Κώστα Γαβρόγλου, δημοσιεύτηκε η εγκύκλιος για την ίδρυση και λειτουργία νέων Τάξεων Υποδοχής σε επιπλέον 93 Δημοτικά Σχολεία για τη τρέχουσα σχολική χρονιά 2018-2019 της ένταξης των μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (αλλοδαπούς, παλιννοστούντες, ρομά, μουσουλμανόπαιδες).
Κύριο αντικείμενο των σχολείων αυτών είναι η εκμάθηση της Ελληνικής γλώσσας αλλά και η διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα, ώστε να διευκολύνεται η προσαρμογή και παραμονή των παιδιών αυτών στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα.
Στόχος είναι η ισότιμη ένταξη όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα μέσω της λειτουργίας υποστηρικτικών δράσεων για τη βελτίωση της μαθησιακής επίδοσης, όπως ιδίως η λειτουργία τάξεων υποδοχής.
Στις τάξεις φοιτούν μαθητές με ελάχιστη ή μηδενική γνώση της ελληνικής γλώσσας. Ο μικρότερος αριθμός μαθητών/τριών με τον οποίο δημιουργούνται ΖΕΠ είναι 7 και ο μεγαλύτερος αριθμός 17.
Σε κάθε Τάξη Υποδοχής δύνανται να συμμετέχουν μαθητές που είναι εγγεγραμμένοι σε διαφορετικές τάξεις της ίδιας βαθμίδας.
Τα 93 Δημοτικά Σχολεία που αποκτούν τάξεις υποδοχής μαθητών είναι τα εξής: