Το «Ασημένιο Βέλος», το υπερσύγχρονο τρένο που θα συνδέσει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη σε μόλις 3,5 ώρες, επέστρεψε ήδη στην Ιταλία. Αν και παρουσιάστηκε στη ΔΕΘ σαν το μέλλον των ελληνικών σιδηροδρόμων, οι υποδομές στη χώρα είναι πολύ κατώτερες των περιστάσεων. Ετσι, μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία. Και δεν είναι […]
Το «Ασημένιο Βέλος», το υπερσύγχρονο τρένο που θα συνδέσει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη σε μόλις 3,5 ώρες, επέστρεψε ήδη στην Ιταλία.
Αν και παρουσιάστηκε στη ΔΕΘ σαν το μέλλον των ελληνικών σιδηροδρόμων, οι υποδομές στη χώρα είναι πολύ κατώτερες των περιστάσεων.
Ετσι, μετά τα δοκιμαστικά δρομολόγια στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, η υπερσύγχρονη αμαξοστοιχία επέστρεψε στην Ιταλία. Και δεν είναι ακόμα βέβαιο ότι ο εκσυγχρονισμός των υποδομών θα επιτρέψει τη δρομολόγησή του στο ελληνικό δίκτυο, αφού υπάρχουν ακόμα τεχνικά προβλήματα.
Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, πάντως, διαβεβαιώνει ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί όταν ολοκληρωθούν τα έργα υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις και ότι δεν θα γίνουν εκπτώσεις στην ποιότητα.
Η ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του «Ασημένιου Βέλους».
Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο «Πρώτη Επιλογή» στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν.
Την αποχώρηση του «Ασημένιου Βέλους» σχολίασε στο Τwitter και ο ευρωβουλευτής της ΝΔ Γιώργος Κύρτσος:
«Έφυγε σαν βέλος το “Ασημένιο Βέλος” η ιταλική αμαξοστοιχία που αξιοποιήθηκε προπαγανδιστικά από Τσίπρα στη ΔΕΘ. Δεν θα την ξαναδούμε. Είναι ακατάλληλη για τη γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη ακόμη και όταν ολοκληρωθεί η ηλεκτροκίνηση. Εικονική πραγματικότητα & στο τρένο. Υπογραφή Τσίπρας».